zondag 13 mei 2007


Dit is Gypsy, het paard waarop ik twee uur door dit prachtige landschap heb gereden.
Vanmorgen vroeg heb ik een boottocht gemaakt naar een plek in de oceaan waar de walvissen zijn, en ik heb twee echte walvissen gezien. Ongelofelijk, wat een kanjers. Ik heb er geen foto's van, maar het was heel indrukwekkend. Ik denk dat iedereen het zich wel kan voorstellen. Nog meer dolfijnen gezien, en daarna dus het paardrijden. Gisteravond hebben we de nachtelijke sterrenhemel bekeken van af een hoger punt in de bergen. Best gek, hier op het zuidelijk halfrond zie je de poolster niet!
We maken heel lange werkdagen, dus de tijd die ik over heb, moet ik benutten. Ik geloof dat ik nu zo'n beetje alle excursies heb gedaan die ik wilde doen. Ik heb alleen geen tijd gehad voor de jacuzi...

Geen opmerkingen: