dinsdag 19 februari 2008

Naar Burlingame

Op weg naar Burlingame voor de eerste officiƫle workshop van de Davis Autism Approach, het logische vervolg op het werk dat we in Kaikoura hebben gedaan.
Reizen, je geliefden achterlaten, boven de wolken vliegen terwijl je worstelt met gespen, kussentjes en snoeren. Weer geen tijd om te slapen in het vliegtuig. Zoveel films die ik wil zien. Ik begin met Gypsy Caravan, in Romany met Engelse ondertitels. En dan is daar ineens Esma op mijn scherm. Esma Redzepova, Queen of the gypsies. Ze zingt: 'djelem,djelem lungo ne dromeja..'. ik reis, ik reis langs eindeloze wegen... En de Hajduks, de 'band of brigants'. 'Don't let me suffer life without beauty.' Daar kan ik weer even mee toe.
Op de foto het uitzicht uit het hotel op de baai en op de aanvliegroute van de vliegtuigen naar SFAirport. Iedere minuut zie je een vliegtuig dalen en een opstijgen. Zoekplaatje.

Geen opmerkingen: