zondag 6 mei 2007

Goed aangekomen


Dit is de plek waar ik nu zit met mijn laptop. Ik ben goed aangekomen. Het voelt wel heel raar dat ik nu bijna een dag verder zit dan de mensen thuis.
De reis was echt ellendig, steeds je tas in en uitpakken en je schoenen aan en uit doen, en dan helemaal uitgedroogd raken in het vliegtuig. Maar ik heb nu wel bijna alle films gezien die ik dit jaar gemist had, en de rest kan ik op de terugweg nog zien.
De boomhut is veel luxueuzer dan ik had verwacht...geen touwladder te bekennen. Wel een jacuzi en een open haard. En een fantastisch uitzicht natuurlijk op de Kaikura Mountains en in de verte de zee.

1 opmerking:

Unknown zei

Lieve Lot,

Wat geweldig dat al deze ervaringen op je pad komen en dat je een verder bijdrage kan leveren in het goede werk van Jou en Ron Davis.

Ik roep enegelensteun voor je aan voor je reis terug en een hele goede en voorspoedige reis en dat alles zal bijdragen tot jou welzijn en welbevinden so ook een hele goede gezondheid.

IN Liefde,,

Da Free Max

13 mei 2007 22.33 pm Local Houten Time